11 feb. 2012

De två första dagarna på veckan har jag varit hemma från jobbet. Har mått skitdåligt, största orsaken är det jädra bantningsmedlet jag proppade i mig. Har haft både ångest, hjärtklappning o sömnproblem :( Jag lade av några dagar o började igen, nu har jag slutat igen..det är inte värt det!
Något positivt är att jag utan det har tränat som en liten...& det resulterade idag -1,5 kg..på bara 3 dagar.. Jag ska nog inte glädjas för mkt, då kanske vågen visar plus nästa vecka.
Att man orkar hålla på *grinar åt mig själv*
Var inne på Nordea nyss, hade visst ett par tusen mer kvar än jag räknat med :) Sånt gillas!
Tur det för jag trodde jag skulle få leva på nudlar o cykel..i vem vill det?..även om nudlar e gott ibland.
Ikväll ska jag laga caesarsallad, det var en ständig återkommare förr. I love it :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar