15 feb. 2012

Idag är min första träningsfria dag sedan i onsdags förra v.
-1,7 kg på vågen nu :P jag hoppas att jag klarar mitt första mål med -5 kg..lagom är alltid bäst!
Idag har jag varit på smyckesparty hos Camilla. Handlade......mycket.
Jättefina smycken var det! Ser fram emot nästa vecka då grejerna kommer.
Har bestämt att inte lägga så mycket krut nästa månad på inköp av kläder o skit utan fixa iordning lite hemma.
Försöker bl.a. få tag i en skänk, kanske i typ indobrun..eller ek för att bryta av allt vitt, men får fundera lite till.
Skulle vilja ha mer färg här hemma iaf har jag kommit på. Lite indiskt inspirerat med en blandning av chabby chic..typ.
Hoppas snart snön försvinner så man kan ut o springa på grönelund:)
Nu är jag supertrött efter en LÅNG dag!
God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar