1 dec. 2011

Finsk marchmusik?

..nä, det gillar inte jag :)
 
Torsdagens "att göra" blir förutom fix med lite praktiska saker att fika med bästa Linda i Vaggeryyy.
Hon ska toppa mitt hår, mätt från mittbena har jag nu 50 cm långt, får inte vara kortare än 45 innan dagens slut iaf. Funderar även (sedan flera mån tbx) att lägga i en svartbrun färg men vet inte om det är för mörkt för mig! Vill ju inte se ut som en emo :)
Annars har veckan varit relativt lugn. Lite smyckesparty, fika hos Malin o donkenhäng. Just häng på donken måste väl vara ok när man inte fyllt 30 haha..
 
Imorgon fredag ska jag göra minsta möjliga, ladda inför att inventera på jobbet både lördag o söndag morgon. Lördag em/kväll ska vi ha julpyssel hemma hos Ulle. Vi ska fixa med lite nice hemmaprojekt. Är nog lite estetisk eftersom jag gillar att fixa hemma, skapa, måla och även fixa med make up.
Ni som känner mig/är bekant/någon gång har pratat med mig, kom gärna om ni vill att jag exprimenterar med någon make up inför någon tillställning eller så..det är bara kul! Beställde lite make up från Beauty Joint i England häromdagen, hoppas det kommer hem inom kort. Best bla några metalliclack, passar mina korta välmålade (ehhum) naglar.. like!
 
 
 
Hoppas alla får en trevlig torsdagskväll inklusive mig själv!
 
K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar