6 dec. 2011

Karin

Måste man hitta på en rubrik var gång?

Idag snöade det när jag skulle upp till jobbet, så himla mysigt. Blir lättare att stiga upp ur sängen när det känns något ljusare ute. Jobbigare blir det för Nils och hans bestyr. Han är så liten att jag får trampa steg som han sedan följer. Sötnöten! Han har även funnit sig till rätta o utsett favoritplatsen under ett element på en fårskinnsfäll. Inte för inte en Mexikansk tempelhund :)
Var glad över att grejerna jag beställde från Beautyjoint kommit idag. Visar ett av  läppstiften på ett flumkort nedan. Nice kvalle iaf.
Var förbi kupan idag och sa hej till två pensionärer från mitt jobb. Är ju lite schaffsig (stavas det så?) av mig o tog av mig halsduken innan för jag inte ville den skulle dra åt sig gammal lukt som sist haha.
Resten av dagen blir en nyttodag med städning, göra julgodis igen o ut o ta en lång promenad med vovven. Skönt!
Nu väntar ugnsbakad lax med wokade grönsaker. Mums!!

Avlutar bloggandet för idag med lite bilder.

Puss puss


K


Unnade mig en Oplescence till tänderna idag. 110,- (ord.pris 125) Värd vartenda krona!


Nils var lite sjuk i ögonen igår så han fick följa med till jobbet på em


Smink från Beautyjoint


Hot pink, ja just så hette det ena läppstiftet. Bra färg till min lilla mun:)


Dagens mat..firre :P

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar