28 dec. 2011

Shit vad tiden går!
I fredags var jag o Camilla i Ullared, my good..att det är lätt att bli fattig. Man får ju mycket för pengarna men vad mkt onödigt man kommer hem med, tex ett par knallgröna termobyxor. Hur många gånger kommer de användas tro? Haha, jag i ett nötskal!
Julafton firades hemma hos mina päron med syskon o syskonbarn osv. Mysigt var det. Fick bla ett presentkort o en vardags/fest make up på m u s av min älskade syster. Höll på att plocka ut en sminkning redan till annandagen men var förnuftig o sparade till en vardagssminkning..det har man ju mer användning för.
Shoppade lite smycken, bland annat ett par örhängen som påminner om Rock off Sweden som I LIKE o en kort polotröja bla, likadan tröja som jag handlade för en vecka sedan fast hälften så dyr..REA! :)
Har oxå tränat lite under ledigheten, tänkte mjukstarta lite inför kommande år.
Annandagen var det utgång på Harry´s i Värnamo. Det var kul, ulla o goa var vi, allra helst jag. Jag har lite minnesluckor från sista timmarna haha.. Tur knappt ngn känner mig i värnamo.
Sorry Anders (om du läser detta) att jag trakasserade ditt mobilsvar mitt i natten..du får väl helt enkelt ge igen nån dag hehe..

Ska strax iväg till affärn o skicka iväg min Canada goose jacka som jag köpte begagnad, det var inte riktigt min grej..kände mig lite "lösig" i den faktiskt. Förlorade bara nån hundring på den så det var ju okej..o nu har jag köpt en duffel istället med collegemärke på :) Efter det ska jag till min kära vän Ulle o tjöta o dricka kaffe.
Ha en braig dag alla! Laddar upp lite bilder fr veckan som gått.


Nya kaffemuggar med shabby chic "stuk", är det ett ord eller ska jag reta mig själv denna gången för särskrivning? Haha


Alltså, de blir inga fler kort. JÄVLA Telia, jag ska säga upp mitt skitabonnemang som typ alltid har varit segt. Har loggats ut säkert 1000 gånger från internet idag *suck*!!
Fler kort på lite nya grejer nästa gång jag bloggar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar