14 dec. 2011

Vaknade imorse av att det small så in i hell. Lät som hela huset skulle rasa ihop :S
Men även då..varför är det så svårt att gå upp? Jag menar, hur pigg blir man av att ligga kvar o snooza i en halvtimme? Resulterar oxå i att man går runt o ser ut..känner sig iaf som fan en hel dag..även att man bara jobbar på ett lager så vill man ju se okej ut. 
 
Fick en frågan om vikttävling efter nyår på frullen idag..funderar på om man ska haka på den. Vägde ung 7 kilo mindre för ett par år sedan o var hur nöjd som helst..hur svårt kan det va? Någon som har något bra tips om man älskar mat o godis hehe? Bra isåfall med början nästa år med tanke på all choklad o annat vi får från leverantörer på jobbet :D
 
Nu får det bli snö snart. Vi ska som vanligt ut juldagen o åka e tanken, fick en pulka av bästa pappa förrförra året som jag hoppas e hel fortfarande.
Hoppas jackan jag väntar hem är lång nog för att oxå kunna vara lite praktisk..typ i en pulkabacke :) Min skidjacka har jag lovat bort till syrran för den e kritvit o det passar jag inte i.
 
Hittade en blogg jag tycker är värd att kika in på (flera gånger) i förra veckan när jag var inne på Kenzas sida. Det här med volontärarbeten i länder som är krisdrabbade är väl bland det finaste man kan stå till tjänst med!?
Hur som helst handlar det om några som driver en frivilligorganisation som tar hand om hemlösa pojkar i Uganda, gå in o kolla! :) http://skitungarna2011.blogspot.com/
 
Annars..kvällen blir ganska lugn tror jag..ska iaf se min bonde gifta sig (haha) Ja så är det.. jag tycker faktiskt han e skitsnygg..men jag e ju svag för killar i ridbyxor o kavaj..så e det hihi..
 
 
K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar