25 jan. 2012

Har idag klickat hem en sminkpalett med 88 skuggor i. Skulle vara bra pigment i enligt tidigare köpare, ombloggad av Kissie..inte för att hon är en person jag lockas utav men ändå..:)
Är dom bra är det som hittat, 199,- på beautyplanet.se


Har nada zip zero energi idag, att det kan vara så olika.
Behöver en energi boost!
Satt innan idag o funderade på vad jag skulle göra för något i min lägenhet. Den är fin som det är nu men är alltid kul att förnya lite.
Har letat efter emn skänk ett tag men inte hittat någon som passar..har även en gammal vitlackad kista i mitt hus som jag ev ska ha när det säljs..om den får plats hos mig :)

På söndag ska jag rida. Har inte gjort det sedan jag var 15 o blev trampad när jag red barbacka. Är faktiskt lite rädd för hästar sedan dess men tänkte jag kunde bli av med det.
Tänk vad skönt att bara få gå o skrota i ett par ridbyxor o en sliten förstor tröja o känna lukten av stall..
Ska testa iallafall :)

<3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar