17 jan. 2012

Soligt väder, kroppen tränas för fullt och innehåller för tillfället en hög dos endorfin. (Finns en del andra faktorer i att jag för tillfället mår väl :))Håller tummarna för mig själv att jag håller i träningen denna gång.
Min våg har fått frispel men känner att jag åtminstone tappat lite på magen. Ska nog unna mig ett träningslinne till helgen som jag hittade på Stadium som jag såklart ångrar att jag inte impulsköpte i förra veckan.
I helgen har det varit full rulle.
I fredags var jag o sötaste Sandra på Hamilton, jag gillade den skarpt, att Micke Persbrandt var huvudperson gjorde väl fifty. MUMS för han o han filmtrimmade kropp :P
Blev lite käk på Max efter det o sem hem för att ladda batterierna med fixande inför husvisningen. Btw hus..när Sandra hämtade mig hade hon precis mött polisen m blåljus varför det varit inbrott på Femkampsvägen (gatan där jag o Jörgen har vårt hus) det var dock inte vårt, men det snett emot där folk dessutom var hemma..sinnes! Är de inte kloka? Husefriden puts väck kan man säga!
Hur som haver, nästan hela lördagen gick åt till styling/städning av huset. På kvällen blev jag bjuden på en god hemlagad middag i stan MUMS!!
På söndagen var det åter upp tidigt för att fixa det sista inför visningen, när mäklaren kom var jag helt matt. Hur sjutton kan man hinna så mycket som man gör på så kort tid..? Saknade huset för en kort stund när jag gick igenom rummen o såg hur fint det blivit.
Under visningen åkte vi o käkade o varvade ner. Trodde jag fått feber men antog det var stressen som började lägga sig.
Så, nu håller jag tummar o tår för att vi får huset sålt! Kvällen avslutades med film i stan..o det var V Ä L B E H Ö V L I G T ! :)
Nu är det ny vecka o nya tag..den börjades bra med 25 min "alpträning" på crosstrainer + rygg o mage igår. Idag blir det ytterligare ett pass..man mår ju så förbannat bra efteråt! Sist men inte minst en kaffe på Italienskt vis hos världens bästa Ulle.
 
Ha en bra dag alla!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar