24 jan. 2012

Mitt liv är katastrof, två naglar gick av igår!! Hur ska jag kunna hålla framme mina händer när jag drar VISA på affärn ?
Nä jag skojar bara såklart, men ser lite kul ut på mina händer..jaja, skit i de nu :)
Igår var jag duktig o bakade frallor..jädrans goda blev dom! Var inte svårt att ta en timmes promenad i skogen före kvällsmat :) Nils hade dock lite bekymmer där det inte var plogat, igår blev han faktiskt tjurig på riktigt ett antal gånger o vände o gick med huvudet högt åt ett eget håll den lilla sötnöten..typ som.."nu skiter jag i er era dumma jäklar, tror ni jag har två meter långa ben lr ?"
Helt appropå inget, ett knäppt kort från helgen som var..
Jag o Sandra
Idag blir det lugnt tror jag, har inga planer alls förutom lite gym.
Imorgon blir det bada tunna/basta..har inte gjort det på snart ett år så ska bli skönt!
På torsdag ska jag på sminkkurs i stan så blir bara en halvdag på jobbet..såå skönt o kul! Blir nog en fika med én kompis när jag e klar med det.
Fredag lördag o söndag ska jag inte planera ett dugg...bara för jag vill ha det så:) Har beställt ett bantningsmedel som bör ha kommit före dess så ska köra träning så in i hell hela helgen..men fika o sånt kan man klart göra ändå, men inget festande. Det som ligger närmst får bli aw´n nästa helg med några st från jobbet plus en utekväll med min babe som vi pratat om LÄNGE nu :))
Jaha nähe uhum!
Adios!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar