22 jan. 2012

Underbar fredag med toppenväder, dock lite tyst på jobbet esom Innapinna var borta.
Var hos Annah i Linneryd o fikade..åt mumsiga hembakade glutenfria thekakor, godaste ever faktiskt! Vill oxå va lite mer "husmor".. :)Var väldigt uppskattat i mitt förra samboskap..lite väl ibland hehe..
Åkte sedan till jkpg för att fika hos Karro, har inte träffat henne på lääänge..men hon har ju bebbe o då blir det ju så :) Var ju oxå bara tvungen o springa in på Hemmakväll i köpa godis för nästan 70 spänn..jag e ju skadad i huvudet..tränar som en galning ft o ligger i soffan om söndagarna som en strandad val :D
Kvällen tillbringade Hva. Jägarna 2!
Lördagen var en mer nyttig dag. 1.5 h promenad i skogen med hundar o med snö, i love it!! När jag kom hem för att laga lite lunch ville jag bara ut igen..men blev lite gym istället :) liite. Var där 20 min före stängning..o vipps var min jacka o uggs som står på elementet på högsta värme inlåsta för dagen..inte fasen visste jag man skulle vara ute ur själva byggnaden kl 18 för sen kommer msn inte in med son tagg ngnstans :) Så börjar det brinna i sporthallen så är det bara min uggs :D
På kvällen kom Sandra hit o vi lagade tacopaj o kollade på film (slank ner två drinkar oxå MUMS) sen mitt i natten var vi ute o gick med Nils, knäppon! Avslutade det med en vurpa..vi skrattade så vi skrek!!
Idag blir det pulka, ev åka efter en bil.. Det har jag inte gjort på säkert tio år..skoooj!!
Blir oxå lite träna på gymmet om tid finns över :)
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar