13 dec. 2011

dentrettondedecember

Nu har de gått ett gäng dagar..
 
I fredags var de julbord med jobbet. Det va kul men glömmer käka när jag druckit alkohol så fick i mig max en halv tallrik eller något. Jaja, jag spar mig till julafton!
Sen var jag på någon efterfest o jag stapplade hem runt halv 4 på morgonen, jättebra idé jag som var uppbokad även på lördagen.
Vaknade bakis såklart, gick o handla in värsta frukosten men fick väl i mig en fralla o några skedar youghurt haha.
Inna o Millan fr jobbet va uppe o tog en kaffe o tjötade, sen låg jag i princip ända till 4 o kollade film..hua! Tur en dusch o lite smink kan göra så mycket..för sen åkte jag till Nässjö o va hos min kära syster o mina fina systerdöttrar. Vi bakade julgodis, eller ja..det mesta var nog klart när jag kom. Men tryckte iaf ut lite pepparkakor o välte en plåt med nötter på golvet o så. :)
Var kvar i Nässjö nästan hela söndagen o shoppade lite turkosa detaljer till min toa som i ett års tid varit lila, e lite trött på de!
Hade kunnat stanna hela söndagen, känns så himla bra att det e som vanligt mellan mig o syster!
 
Igår va jag o lämnade in nemo på lackering, så nu kör jag runt i nåt stort fult skepp..hoppas jag får hämta hem han innan helgen.
Bokades oxå Ullared dan före julafton..tjihoo! Antingen är folk normala o stannar hemma en sådan dag (hoppas), eller så e de som vi..knäppa i huvudet! Man kansek ska spara ut tånaglarna så man är skyddad mot alla påkörningar hehe.. (med risk för att låta äcklig)
 
Snart ska jag köpa mig en Canada Goose Chilliwack..har velat ha en sån i många år. Min shoppingfria månad är bruten.. *tss*
 
 
Annars blir de en lugn kväll med inventering på jobbet..bara jag o Inna..
 
Pusssss
 
K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar