4 dec. 2011

Laleh

SNÖ..bästa låten! Perfekt att ha på högsta volym i bilen (när man åker utan vovve såklart) Mitt AUX-uttag är det bästa med KIAN..som för övrigt nu heter Nemo. Döpt av en jobbarkompis :)

Just snö har det kommit idag, för kallt att använda favvovästen kände jag :(



Vart tog helgen vägen?
I fredags hade jag en extremt lugn kväll..den var så lugn att jag inte ens förmådde mig laga mat. Men går ju även äta sig mätt på godis o chips. Man mår ju så väl av det!
Ställde mig förresten på vågen i fre em, trodde jag lagt på mig som tusan men hade snarare gått ner ett halvkilo sedan sist. Kred för att man inte tänker alls eller? :)

Lördagen började jag med inventering på jobbet..lagom kul men behövligt eftersom vi har revision måndag.
Sen bakade jag julgodis..marshmallowsfudge, knäck o chokladkola.
Kvällen fortsatte hos Ulle med pepparkaksbakande och årgångsglögg, mumsimums! Kollade på Så mycket bättre med finaste LALEH sen var jag skitslut o var tvungen o åka hem.

Man ska va fin när det bakas pepparkakor, lockat hår o allt :)




Just det..färgade även håret igår, fick exakt den färgen jag ville ha. Nyansen innan svart.




Min sänghimmel som hängdes upp i fredags (enda nyttogörat)



Påfyllning på sminkbordet - *Vanilla* blekfis som jag e´



En utav helgens måltider, fläskfilé med chili, paprika o wokat. Gott som få!



Hittade ett gammalt kort på mig o Amelia..mitt gamla bonusbarn. Gulligt! ..ska man kanske trycka igenom hålet i näsan igen? :)



Det här blev ju hur sammanhållet som helst, lr inte..ursäkta röran!!

Hur som helst..
Började idag med att inventera på jobbet efter att ha lämnat Nils, sedan har det varit lite fika hos Annah och käk hos mamma o pappa. Nu ska jag snart iväg igen o fika hos någon.
Btw..lyssna på Laleh - Snö innan du går o lägger dig idag..så kan du sen tänka på mig varje gång du hör den..jag ÄLSKAR den!

Ha ett bra veckoslut o glöm inte lägga dig innan du somnar!


K




1 kommentar:

  1. Hallo darling! :) SNÖ är helt underbar!!! Jesper med sin goda (oftast iaf) musiksmak tipsade mej om den för ett tag sen!
    Ses i möörn på jobbet! PÖSS!!!

    SvaraRadera