21 dec. 2011

Strålande väder idag o supermycket att göra på jobbet. Det känns att man lever!
Nils är med på jobbet idag så lite kvar av lunchrasten till att blogga.
Idag hoppas jag slippa vara över, ska hem till Ulle o käka kvällsmat sen. Har inte haft mycket socialt umgänge alls denna veckan så känner att jag verkligen behöver det.
Imon e sista dan att jobba för i år o det ska bli så skönt att få vara ledig lite.
Skulle vilja åka till Isaberg ngn utav dagarna, får se om jag hittar någon som vill haka på :)
Snart är det helg igen..
Fredag blir det ju som skrivet Ullared med Camilla, ska åka från Skrydet redan kl 6 e tanken..hua..!
Lördag julafton hos mina päron i vryd o annandagen Harrys. Måste hitta något att ha på mig tills dess för festkläder skriker mina garderober efter. Köpte en jättefin pennkjol för ett tag sedan men den sitter som skinnet på en charkprodukt..kan resultera i "but condition" när ruset smyger på..o det är ju onödigt att utsätta sig för!
Nähe, jobbet kallar!
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar