19 dec. 2011

Nu har har åter en helg passerat. Har varit en umgåshelg i Jönköping o lite fikor o så. Äntligen har ju lite kyla kommit o SNÖ.
Tänka sig att jag pallrade mig ner till gymmet igår..en söndag. Tråkigt som tusan men någonstans måste man börja. Mina träningsbyxor jag hade igår i modell baggy satt annat än just baggy så nu måste jag verkligen hålla i detta.
Så idag rök handskarna o tightsen på o jag gick jag ner igen o körde ihop med Jennie o Veronica..behöver ju komma igång lite o få hjälp med maskinerna eftersom jag alltid tränat mest danspass o annat..styrketräning e inte riktigt min grej..men kanske kan bli.


Efter det har jag fikat med min fina Vonka, träffas allt för sällan men det blir ju så när man blir äldre tyvärr.
Jaha..tänkte jag skulle kollat lite film i sängen men får nog hoppa det. Måste upp tidigt imon..skulle eg behöva va på jobbet redan kl 5, men si´de kommer inte gå..då får man köra "blåslampa i röva metoden" o det hoppas jag inte råka ut för. Men kanske kl 6 iaf :)

Vanligt återkommande på jobbet..



Jag o min kära kollega fick cpspel på skrivaren häromdagen, vi är som vi är! :)
Skulle publicera en videofil, men lyckades sådär..får försöka en annan gång..




Så god natt alle mani, sov gott å dröm sött!

K

1 kommentar:

  1. Trevligt träningspass vi hade! Fullt ös :)
    kram Jennie

    SvaraRadera