16 nov. 2011

Är sugen på en chai latte..

..o tänker unna mig en sådan till Bonde ikväll.
Har ni inte testat det så köp en nästa gång ni är o fikar.. eller varför inte köpa hem en hel burk. Mums! Perfa om man e svag för godis eller kakor framför tvn.


Idag har jag iaf tagit beslut om att köpa bilen, så på fredag ska jag till Vmo o lämna in min gamla bil o hämta nycklar till den "nya" eller en lånebil om inte alla papper hinner bli klara. SKÖNT!
Ikväll ska jag till Andreas, tänkte även lura med han till donken hihi, det är väl LCHF-vänligt?

Annars har dagen på jobbet gått ganska så snabbt även att jag känner mig lite ensam på lagret emellanåt(hehe)

Får se om jag hinner idag men ska påbörja en rensning av mina garderober denna veckan iaf, har bestämt mig för att gallra som tusan.
Bye bye shit clothes and welcome space!

Ha en fin onsdagskväll

K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar