25 nov. 2011

Soffläge med Nils

Så var det fredag igen..eller ja, den är ju nästan slut :)

I onsdags var jag o hämtade min nya bil..är hur nöjd som helst. Hade köpt en present åt någon som jag råkade glömma i en kasse på försäljarens kontor, kom på det efter någon minut o gick in för att hämta den. Försäljaren hade trott den var till honom o öppnat den, han höll på att skämmas ihjäl kan man säga..
Eller är det kanske jag som ska skämmas för att ha fått honom att tro det haha!?!

Igår hade jag städdag med adventsfix. Hann även baka glutenfria frallor, tekakor o hälsa på Ulle.

Idag skulle jag hälsa på en av mina bästa vänner i stan men fick besked strax före att det troligen var dax för bebis. Håller tummarna! :)

Har varit hos Annah där det har varit bus o tacomys.
Fick sedan ett ryck o köpte vad som behövdes för att göra en blomgrupp efter sett Annahs fina planteringar.
Älskar ju vitt men kanske får sätta i ngt rött så det inte blir sommrigt ..



Ellen o jag



Imorgon är det Waldmans i Skillingaryd, dit ska vi efter förfest hos mig..ska bli kul!!!


K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar