11 nov. 2011

Suger i shoppingtarmen..

...suck! Blir emellanåt trött på mig själv :)
Jag har sprängfyllda garderober med kläder jag knappt använt o självklart gamla godingar som är totalt söndernötta, men varför ska jag hela tiden fylla på?
Nätshopping är tydligen inte sunt, jag kommer på mig själv att komma på de mest konstiga förklaringar till varför jag behöver just denna sak!? Var t.o.m på väg att beställa en turban igår..jag skämtar inte haha..tycker visserligen det skulle vara cool men hur ofta skulle man använda den?
Alla dessa nyheter på diverse sidor.. lycka o tillfredställelse!
Var på två olika ställen o beställde över 15 olika sorters kläder/asoccearer. Bra gjort! :)
Någon som vill utmana mig med att inte köpa ett enda klädesplagg under December månad? Någonstans ska man ju börja!

Har iaf bla beställt en guldklänning som jag ska ha på Waldmans nu i slutet av November. Jättefin med stora smycken till! Kan man få en likadan kropp på köpet, jag betalar!?? :)



Idag 11-11-11 fyller pappa, det firas i princip hela helgen med föräldrar/syskon/syskonbarn/respektive, ikväll hemma hos mig och imorgon i mitt föräldrahem på Vårbäcksstigen i Vryd.
Längtar efter mina syskon. Ska särskilt bli kul att träffa min storasyster, vi har inte varit kontanta sedan Februari men nu så är stridsyxan nergrävd :)
Ska även förbi Natta o fika idag, har inte träffat henne på länge så ska bli kul.

Ha en underbar helg!

K

3 kommentarer:

  1. Hihihi...lät häftigt med en turban! Men funkar nog såååådär bra i Vgd/Skryd ;-) Roligt att läsa din blogg! Hoppas Ni får en härlig helg hela familjen. Trevlig helg. Kramis

    SvaraRadera
  2. Tror inte det heller, skulle dock våga bära upp den ändå!
    Vad roligt att höra, tack! Har tidigare inte pingat bloggen men tänkte jag skulle börja.
    Ha en underbar helg goa du!
    KRAM

    SvaraRadera
  3. Jag kan utmana dej! HAHAHAHAHA!!! Det blir ju inte svårt - tråkiga mej som aldrig handlar ju!!!
    Du skriver bra min lilla söta goa vän - keep on!!! :)

    SvaraRadera