14 nov. 2011

Måndag

..snart är dennna dagen avverkad.
Har ännu inte slagit till på bilen, fick ett smärre skambud på min så krävde ett nytt tills imon. Vad ni än gör, köp inte ett bmwlik som är äldre än 4-5 år! Jag är nu inne på min 4:e av den sorten o det har inte varit annat än meck med alla!! Gör som jag o gå in på en bilfirma..
- Jag behöver hjälp att hitta en bil omgående men vill inte ha en "japsabil".. sade jag o provkörde en KIA. Hahaha, man är ju inte sen att kunna ändra sig. Inte jag iaf..

Annars har det varit en bra dag på jobbet. Har de mest fantastiska jobbarkompisar man kan ha..ingen nämnd ingen glömd.. :) Kan en sådan kommentar bli mer opersonlig? (ni vet vilka ni är ;) )

Vågar man sig fem km utanför Skillingaryd med tusen blinkande varningslampor i bilen?
Kör tjorvenvarianten.. - Jaaa det gör man :D

Nähe, lyssna på Maria Mena pudra nosen lite o sen bege mig hemifrån.
Hoppas alla haft en bra start på veckan!

K

__________________________________________________________________________________

Senaste inköpen..

Jag köper ju ofta budget i kläder men lägger en del pengar på mitt smink


Ett nytt MUS lipstick - rosarött



Jeans för en femhundring..såå sköna o sitter som en smäck över min häck :)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar