21 nov. 2011

Känslig glutenmage ajajaj

Haft besök av Annah precis. Vi käkade lite oliv/köttfärspaj o drack kaffe.. Magknip idag igen :S
Annah har rekommenderat mig tidigare om att jag bör testa glutenfri mat eftersom jag får ont i magen så ofta..kanske borde göra ett försök!? Hur som helst var maten iaf väldigt god. Jag förstår inte att jag inte lagar mer husman oftare, det smakar ju oftast bra och det är ju kul när man väl kommer igång.

Jag fick en bild av Annah idag som låg i hennes mob, gullig va!? Kul att variera bilderna lite.



Här framtäder min gröna kulör i ögat väldigt fint HAHAHA!

För att vara mer seriös o ge ett litet tips om hur man framhäver det gröna, använd mellanmörk orange ögonskugga. Det gjorde jag till Halloween..inte mycket smink men resultatet blev ganska fint..tycker iaf jag.



Fixade med en mruntonad sminkning i förra veckan. Blev rekommenderad färgen på läpparna utav en utbilda make up artist men vet inte om jag kan hålla med om att färgvalet var så bra. Jag har ju ganska liten mun o jag tycker den ser ännu mindre ut! :)



Idag rök mitt favvoarmband på, hade det i lördags men före dess nästan glömt av att jag hade det. Så nice o så Laila Bagge. :)



Nähe, nu ska jag ta Nils till Yarisen o åka till Andreas o hälsa på o lämna en film. Sen blir det den som dräper på fyran, så jädra bra e det!
Sen blir det att krypa ner i min fantastiskt sköna säng.



Pöss o hej


K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar