18 nov. 2011

Fredag

Äntligen helg. Ikväll ska jag ta det väldigt lugnt. Man är lite sliten efter en veckas jobb, man är ju inte 20 längre :)
Har haft ont i ögonen några dagar o vet ju att jag måste ta tag i att prova ut nya linser eftersom jag inte vill ha glasögon. Det är liksom inte min grej även om jag tycker det är fint på andra.Funderar på om man ska ta färgade eller vanliga, bruna eller gröna är ju fint o skulle passa mitt långa mörka hår.

Ska åka o sälja Bmw´n idag o hämta en hyrbil. Så efter jobbet blir det rensa bil, hämta paket från Gina o fixa iordning mig så jag ser anständig ut när jag ska till Vmo.
Tänkte kika in hos Millan sen oxå om hon e hemma..lite kaffe o tjöt e ju alltid trevligt.

Lär ju inte hinna skriva något imorgon men då är det iallafall dax för 28+ på Harry´s i Vmo. Så ni som e partysugna kom dit o röj. Skönt att slippa alla småungar på krogen :) Hoppas ingen tog illa vid sig nu..men så är det..vi som är över 25 vill inte hänga med 20 åringar ;)

Ha en go fredag, det ska jag!


K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar