19 nov. 2011

Sämsta tänkbara start på dagen

Ja så blev det verkligen. En blogg behöver väl ínte bara innehålla positiva inlägg?

Idag har jag insett att en utav mina kontakter/stora delar av mitt tidigare liv ska raderas för gott. Lite dubbelt det här eftersom jag alltid säger till mina kompisar att man inte ska blotta för mkt på tex facebook, varför jag tex inte kommer pinga detta inlägg där. Det här skriver jag enbart för min egen del..
När man kommer till insikt att det är njutbart hos någon att se/göra någon ledsen så bye bye! Tänker inte ta mer skit, däremot ska skit skit ha! När man bara ger o aldrig får något tillbaks tröttnar man!
Jag kommer inte lägga fem minuter för denna människa, däremot en timmes sömn så jag blir av med min satans huvudvärk efter fått huvudbry. :)
Jag hoppas detta inte kommer påverka min kväll negativt som tex bli för full eller något annat galet.. utan som vanligt kan lägga tankarna på annat!

Kryptiskt skrivet kanske men vill såklart inte nämna några namn!! De som känner mig väl vet..


K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar