20 nov. 2011

Lite summering av veckan

Jaha, återigen söndag. Nästa vecka är det redan advent..helt galet! Jag ska upp med allt på lördagen innan vi ska på Waldmans för söndagen lär ju gå åt till att slappa :)

Igår startade dagen inte jättebra, men tur svängarna ibland är tuffa..iaf när det går åt positiva hållet.
Har ni tänkt på att alla motgångar gör en tuffare. Det som inte dödar det härdar!
Kvällen var jättelyckad med riktig tjejförfest och MÅNGA drinkar o vin..o en Tequila på fel håll..fy sjutton vad äckligt det är..testa! :)
Mycket folk på Harry´s och skoj var det. Dock KAAAASS bartenders.. Beställer en cosmo o får ngn genomskinlig sak som smakar apa.. Gå en kurs kanske? :)
Vi var ju sjävklart tvugna o fylleäta lite på Sten stures nam nam!
Hittade även ett vrålåk på vägen hem..hoppas inte ägaren misstycker!


Inna ska ju alltid vara värst o jag har ju hamnat i hennes blogg ett gäng gånger så..varsågod!



Fick sova i en säng med sänghimmel i natt, gulligt värre. Har tänkt köpa mig en självfaktiskt..får kanske bli det nästa gång jag är i stan!?

Lite bilder från veckan som gått..


                                                                    Tråkigt på jobbet?


                                                                     Soffmys med Nils


                                                               Min fina systerdotter Julia


Ikväll blir det lugnt med lite fikor o hämta Nils bara, lagom nivå för mig.
Ska laga lövbiff med jumbofries o bea till 21-filmen. Bra slut på dagen/veckan.

Hej så länge!


K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar