8 nov. 2011

Mössan ryker på

..ingen överskattad pryl alls. Kom hem ett paket från HM så sent som i fredags med mysigt kabelstickat som jag väntat på i en hel månad, tack så mycket tack tack tack.
Finns mängder hemma nu o lär bli fler.


Har flyttat till ny lägenhet sedan jag skrev sist, trivdes inte jättebra i förra o sen var min nya billigare o hur mysig som helst. Nu bor jag i ett hus fullt av pajkar, dock lite för unga..men ändå :)
Enda nackdelen är kassa förvaringsmöjligheter..skulle behöva ett helt dressingroom. Det hade jag o min förra sambo, saknar det faktiskt!
Men..inte fy skam att jag fått mitt efterlängtade sminkord av mamma o pappa. Blir glad när jag ser det, tjejig som jag är.




Igår hade jag en riktig hemmadag med flera bakprojekt o städning. Biträdet på affärn grinade åt mig när jag köpte saffran o sa jag skulle baka lussebullar. Man ska alltid göra det man känner för! Luktade iaf ljuvligt gott hemma..(vuxet o fint skrivet)

Har fått min nya Iphone 4S..köp inte den!! Inte än iaf.
Jag som ungefär varannan nyägare har PROBLEM med den, tydligen jobbar apple på problemet men det hjälper ju inte mig! Till råga på allt har min laddarjävel även pajat så jag får låna runt innan jag får hem den nya
BOP BOP BOP!! Lyckat värre! Den e ju snygg iaf.

En ny favorit, tyvärr på lördagar.."så mycket bättre"..kan ju knappast bli så mycket mer än vad det heter.
Laleh - Just nu..1000 gånger bättre än orginalet med Ledin.

Till mer allvarliga funderingar så kan jag emellanåt fundera över vad jag gör/ska göra med livet.
Samtidigt som en vilja inom mig finns att testa på massa nytt i livet finns en liten skit som gärna drar mössan över huvudet o blundar.
Vad är tanken med mitt liv egentligen? Ska jag vara lantmaja o nöja mig eller ge mig på det som min osäkerhet just nu stoppar?
Det åker iaf iväg ett gäng cv:n för ansökan om xtrajobb nu i veckan, plus i kanten till mig där! :) Skulle vara gött med lite extra klirr i kassan shoppinggalen som man är :)

En fråga;
Någon som vet vart man närmst kan gå danskurser i street eller funk? Har länge velat testa det men inte hittat något.

Puss puss
K









Inga kommentarer:

Skicka en kommentar